گروه : اخبار
به گزارش انتهاج، با فرا رسیدن هفته هوای پاک ادارات محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان بجنورد با برگزاری کلاسهای متعدد آموزشی در سطح مدارس از جمله نواختن زنگ هوای پاک مسابقات نقاشی ساخت کاردستی با مواد بازیافتی داستان نویسی و … به همراه اهدا جوایز به دانش آموزان برتر اقدامات آموزشی و فرهنگی خود را افزایش دادند.
- entehaj admin
- کد خبر 231204
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=231204





