تهران – ایرنا – معاون اداره کل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه وضعیت هوای تهران در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود، گفت: با توجه به بارشهای مطلوب سال گذشته، احتمال خیزش گردوغبار کمتر است.
- entehaj admin
- کد خبر 219296
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=219296





