یزد_ آغاز عملیات عمرانی و آزادسازی فضا برای احداث کارگاه انرژی خورشیدی از کلان پروژه های شهرستان بافق در ایام الله دهه فجر انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان یزد، سید یحیی حسینی شیطوری، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفهای شهرستان بافق عملیات عمرانی جهت آمادهسازی محوطه مرکز برای راه اندازی کارگاه انرژی خورشیدی آغاز شد.
این عملیات که از روز یکشنبه، نوزدهم بهمنماه همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی جهت تحقق کلان پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافق کلید خورد که شامل جمعآوری آسفالت و بلوکهای فرسوده محوطه این مرکز آموزشی است.
هدف از این اقدام، آزادسازی و آمادهسازی فضا برای ایجاد کارگاه انرژی خورشیدی در مرکز آموزش فنی و حرفهای بافق اعلام شده است.
این اقدام در راستای اجرای کلانپروژههای سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور در زمینه توسعه مراکز آموزشی و بهرهگیری از انرژیهای پاک انجام میشود.
- زینب زارع / یزد
- کد خبر 235495
- پرینت





