شما اینجا هستید

اخبار » ابتلای ۹ نفر به ویروس کرونا در استان ایلام

ایلام – رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای ۹ نفر به ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: با احتساب ۲ مورد مبتلا به کرونا در روزهای گذشته و تعداد افراد مبتلای جدید در حال حاضر آمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در این استان ۹ نفر است.

به گزارش انتهاج، دکتر محمد کریمیان اظهار کرد: هفت مورد جدید ابتلای بیماران مشکوک ایلامی به کرونا از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تایید شد.

وی افزود: هم اکنون نیز ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بستری و قرنطینه هستند که روند خدمات دهی به این افراد جریان دارد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان های ایلام، آبدانان و ایوان بیشترین آمار مشکوک به بیماری کرونا را به خود اختصاص دادند که البته دلایل آن باید بررسی شود.

دکتر کریمیان ادامه داد: در این راستا باید کنترل و نظارت بر مبادی ورودی شهرها با دقت بیشتر و برنامه ریزی بهتر و همچنین همکاری دستگاه های ذیربط افزایش یابد و از عموم مردم استان تقاضا داریم توصیه‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم اصول بهداشتی و شستن مرتب دستها را رعایت کنند، یادآور شد: مردم باید از ورود به اجتماعات غیرضروری اکیدا خودداری کرده، حتی المقدور در خانه های خود مانده و اطلاعات و اخبار مربوط به این موضوع را فقط از طریق ستاد اطلاع رسانی مبارزه با کرونای استان پیگیری کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان