برچسب: غلامحسین ساقی

خارج شدن آب ۳ سد خراسان شمالی از مدار مصرف شهروندان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ورود سیلاب به سه سد خراسان شمالی، سبب کاهش کیفیت آب آشامیدنی در سه شهر شد که به ناچار، شرکت آب و فاضلاب استان آنرا از مدار مصرف خارج کرد. به گزارش انتهاج، غلامحسین ساقی اظهار داشت: عصر دیروز، به علت بالا بودن میزان گل و لای در آب دریافتی و کاهش کیفیت آن، آب سه سد، از مدار مصرف بجنورد، شیروان و اسفراین خارج شد. وی با اشاره به اینکه ب شهروندان استان در سه شهر مزبور، از منابع سطحی(سد) تامین می شود که بخش بسیار بزرگی از مشترکان آب را ... ادامه مطلب

پروژه فاضلاب گلستان شهر بجنورد افتتاح شد

به گزارش انتهاج، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: اعتبار اجرایی پروژه فاضلاب گلستان شهر بجنورد ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است. با توجه به اینکه در گلستان شهر بجنورد، ۲۰ هزار نفر سکونت دارند ، غلامحسین ساقی در رابطه با این پروژه توضیح داد: طول این شبکه جمع آوری فاضلاب ۲۵ کیلومتر بوده و خط انتقال آن با طول بیش از ۵ کیلومتر احداث شده است. وی با بیان اینکه از سال ۹۷ استارت اجرای شبکه فاضلاب گلستان شهر بجنورد خورده شد و در شهریورماه امسال به اتمام رسید. آغاز نصب انشعاب فاضلاب گلستان شهر را دی ماه ... ادامه مطلب

بهره برداری از دو پروژه فاضلاب شهر آشخانه و فاضلاب مساکن گلستان شهر بجنورد

بجنورد – در هجدهمین هفته از پویش #الف_ب_ایران دو پروژه فاضلاب شهر آشخانه و فاضلاب مساکن گلستان شهر بجنورد با حضور وزیر محترم نیرو افتتاح می شود. به گزارش انتهاج، غلامحسین ساقی مدیر عامل شرکت آبفا خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه در استان خراسان شمالی ، شهرستان مانه و سملقان و در ٢ کیلومتری شمال شرق شهر آشخانه قراردارد . وی اظهار کرد: عملیات احداث این تصفیه خانه فاضلاب با فناوری لجن فعال و قابلیت حذف ازت و فسفر در مساحت ١٢ هزار متر مربع در تیرماه ١٣٩١، از محل اعتبارات عمومی آغاز ... ادامه مطلب

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه همزمان با پویش الف ب ایران

بجنورد – رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا خراسان شمالی از بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه همزمان با پویش الف ب ایران خبر داد و گفت: این تصفیه خانه با پیشرفت فیزیکی ١٠٠ درصد در قالب پویش الف ب ایران آماده بهره برداری است. به گزارش انتهاج، غلامحسین ساقی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر از 65 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر آشخانه 35 کیلومتر آن اجرا شده و در حال انشعاب گیری است، اظهار کرد: اجرای مابقی شبکه جمع آوری هم با قوت در حال انجام است که در صورت مساعدت و ... ادامه مطلب

آغاز عملیات نصب ۶ هزار انشعاب فاضلاب گلستان شهر بجنورد

بجنورد – رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از آغاز عملیات نصب 6 هزار انشعاب فاضلاب گلستان شهر با حضور فرماندار بجنورد خبر داد. به گزارش انتهاج، غلامحسین ساقی در مراسم آغاز عملیات نصب ۶ هزار انشعاب فاضلاب گلستان شهر بجنورد، گفت: خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ٢۴ کیلومتر به اتمام رسیده که بخش عمده ای از مساکن متمرکز گلستان شهر به تعداد ۶ هزار واحد آماده نصب می باشند. وی افزود: پیرو دیدار مردمی استاندار محترم خراسان شمالی با ساکنین گلستان شهر و دستور ایشان مبنی بر نصب ... ادامه مطلب

تکمیل شبکه فاضلاب بجنورد نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار

بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت: تکمیل شبکه فاضلاب بجنورد نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است. به گزارش انتهاج، غلامحسین ساقی پیش از ظهر دیروز در نشست خبری اظهار کرد: یکی از وظایف شرکت آب و فاضلاب شهری اجرا و نصب شبکه فاضلاب است و الزام و وصل آن را مراکز بهداشتی به عهده دارد. وی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب در برخی مناطق بجنورد افزود: تامین اعتبار اجرای شبکه فاضلاب شهرک فرهنگیان جزو اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان بوده و هم اکنون ۵۰ درصد شبکه فاضلاب در این نقطه از شهر نصب ... ادامه مطلب