جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست در سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، جلسه هماهنگی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور سید محمد مهدی نوربخش دبیر ستاد، رئیس سازمان نظام مهندسی،  مدیرکل حفاظت محیط زیست ، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی و برخی دیگر از مسئولین و صاحب نظران استان در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی  و منابع طبیعی استان یزد برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، در این نشست نوربخش از وظایف این ستاد سخن به میان آورد و اظهار داشت: پیگیری مجدانه پروژه های پیشران بویژه توسعه چاه ها و زیرساخت های فناورانه زنجیره آب ژرف از مهم ترین وظایف این ستاد است.

در ادامه حسینی رییس سازمان نظام مهندسی در رابطه با ارتقا بخش تخصصی و فنی- مهندسی سازمان و همچنین توسعه مناسبات با ارگان های ذیربط و مشارکت در طراحی برنامه های مدیریت کلان آب، کشاورزی و محیط زیست استان مباحثی را مطرح نمود.

در این ادامه حضار و صاحب نظران در زمینه های مختلف اعم از کمیت و کیفیت آبها و بهبود آن در سطح زندگی مردم، تاثیرات اقلیم در کشاورزی، آلودگی شدید کارخانجات به ایراد سخن پرداخته و بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد برخی از مباحث کلان استان در سطح ملی پیگیری گردد‌.