۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در استان اردبیل جابه جا شد

اردبیل – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جا به جایی دو میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در هفت ماه گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش انتهاج ، علی رحمتی در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است، گفت : در ۷ ماه گذشته ۱۷۵ هزار و ۲۲۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی از جابه جایی دو میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در هفت ماه گذشته در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد : محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابه جا شده استان در مدت یاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان ، تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل در ادامه به توزیع ۴۹ هزارو ۲۳۰ حلقه لاستیک سهمیه‌ای به نرخ دولتی در بین رانندگان اشاره کرد و افزود: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود که حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود.