مهدکودک ها تربیت دینی را دریابند

یزد- امام جمعه یزد در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان یزد افزود: اگر مسائل دینی و ارزشی از کودکی ترویج و با وجود نونهالان و نوجوانان عجین شود بسیار اثربخش است.

به گزارش انتهاج، آیت‌الله محمدرضا ناصری ادامه داد: مربیان مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها باید در یک برنامه مشخص نسبت به ارایه مفاهیم مناسب و جذاب برای جامعه هدف اقدام لازم داشته باشند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: دغدغه اصلی تمامی فعالان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت به خصوص در آموزش و پرورش باید تربیت نسلی مومن و انقلاب برای نظام باشد.

ناصری بیان کرد: اگر ارزش‌های دینی و انقلابی با وجود و روح و جسم دانش‌آموزان عجین شود هیچ تهدید و توطئه فرهنگی در آنها اثری ندارد و ترفند دشمنان خنثی می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان آن است که با برنامه‌های سوء فرهنگی و استفاده از فضای مجازی، دانش‌آموزان را از دین و ارزش‌های معنوی جدا کنند.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: هدف دشمن ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در بین کودکان و نوجوانان است و همه ما در قبال نسل جوان و آینده‌سازان مسئول هستیم.

ناصری گفت: اگر مسایل اخلاق دینی و معرفتی در بین دانش‌آموزان تقویت شود آنها را به جد در برابر توطئه‌ گسترده فرهنگی استکبار مصون نگه می‌دارد.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش‌آموز دارد.