دستبند پلیس اسفراین بر دستان ۲ سارق سابقه دار با ۱۵ فقره انواع سرقت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “محمد روهنا” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان اسفراین موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس، بابازبینی دوربین های مداربسته موفق شدند دو نفر سارق سابقه دار را که اقدام به سرقت در سطح شهرستان می نمودندراشناسایی و طی هماهنگی قضایی متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به 15 فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی، محتویات داخل خودرو و ساختمانهای نیمه ساز در سطح شهرستان اعتراف نمودند، تصریح کرد: متهمان به همدستی 2 نفردیگر در این سرقت ها در سطح شهرستان معترف شدندکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد .

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.