تقدیر سه مسئول استان یزد از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان

یزد- طالبي استاندار يزد با اهداء لوح تقديري از اصغر رياضتي مدير عامل شركت آبفاي استان يزد به دليل تلاش هاي شايسته اي كه براي جامعه ايثارگران صورت گرفته تشكر و قدرداني كرد .
به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد : در متن اين تقديرنامه آمده است :
هر روز خورشيد از شانه هاي بلند همت كساني طلوع مي كند كه اوقات روحاني و آسماني خود را به عطر و رايحه خوش خدمت به هم نوعان سپري كرده اند و براي اعتلاي ميهن و باورهاي آسماني خود كوشيده اند .
با توجه به گزارش دفتر ارتباطات مردمي استانداري در خصوص فعاليت ها و خدمات صورت گرفته جناب عالي، به پاس خصلت هاي نيكو و باورهاي ارزشمندتان ،بدينوسيله بر خود لازم ميدانم از زحمات و تلاش هاي شايسته اي كه براي جامعه ايثارگران سرافراز بويژه خانواده معظم شهدا و جانبازان عزيز معمول داشته ايد،صميمانه تقدير و تشكر نمايم .
صحت ،سلامت و موفقيت روز افزونتان را از درگاه خداوند منان مسئلت مي نمايم.

تقدير مدير كل دفتر مديريت بحران و پدافند غير عامل شركت مهندسي از مدير دفتر مديريت بحران آبفاي استان يزد

فرهام كركاني مدير كل دفتر مديريت بحران و پدافند غير عامل شركت مهندسي آبفاي كشور، از فرامرز شاكري مدير دفتر مديريت بحران، پدافند غيرعامل و HSE شركت آبفاي استان يزد به دليل پيشبرد اهداف اين دفتر تشكر و قدرداني كرد.
در بخشي از متن اين تقدير نامه آمده است:
بدينوسيله از جنابعالي به علت اينكه متعهدانه و متخصصانه در انجام وظايف محوله و پيشبرد اهداف دفتر مديريت بحران ،پدافند غيرعامل و HSE در شركت آب و فاضلاب استان يزد در سال 1399 تلاش نموده و با جديت و دقت نظر در كم و كيف امور مرتبط با ماموريت كاري و حساس آن دفتر در آن استان همت گمارده ايد ،تقدير و تشكر مي نمايم.
به پاسداشت تمام تلاش هاي ارزنده تان در اين حوزه ،اين لوح به رسم يادبود تقديم تان مي شود تا بهانه اي باشد براي ارج نهادن به همت والاو كوشش وافر شما .اميد است در پرتو عنايات حق همواره در كليه ي شئون زندگي موفق و مويد باشيد.

تقدير معاون هماهنگي امورعمراني استانداري يزد از مدير دفتر بهره برداري شركت آبفا

محسن صادقيان معاون هماهنگي امور عمراني استانداري با اهداء لوحي صادره از سياوش پاكدل مدير دفتر بهره برداري و توسعه شبكه توزيع و كاهش آب بدون درآمد شركت آبفاي استان يزد جهت مشاركت در تدوين برنامه سازگاري با كم آبي استان تشكر و قدرداني كرد.
در بخشي از متن اين تقدير نامه آمده است:
مديريت تامين و مصرف آب از ديرباز به عنوان مهم ترين مسئله مردمان يزد مطرح است و هر تلاش صادقانه اي كه در حل مشكلات اين حوزه صورت پذيرد بي شك از اجري عظيم برخوردار است كه پاداش آن نزد خداوند متعال خواهد ماند.برخود لازم ميدانم از زحمات و تلاش هاي مستعدانه و اقدامات ارزشمند جنابعالي در تدوين برنامه سازگاري با كم آبي استان يزد صميمانه تقدير و تشكر نمايم.