برچسب: شهردار بجنورد
مدیریت واحد شهری در بجنورد عملی می شود
بجنورد – شهردار بجنورد گفت: مدیریت واحد شهری با هدف جلوگیری از حفاری های مازاد عملی می شود. به گزارش انتهاج، مهندس هادی زارعی با اشاره به آغاز عملیات بهسازی حاشیه شهر در محله نظرآباد شهر بجنورد، گفت: بر این اساس برنامه ریزی شده تا به عنوان گام اول مشکلات این محله در حوزه های مختلف و با همکاری دستگاه های مختلف به ویژه آب و فاضلاب شهری مرتفع شود. وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی اهالی این محله فاضلاب است، اظهار کرد: تعاملاتی با آب و فاضلاب شهری برقرار شده که طی آن ۱۲ نفر از ... ادامه مطلب
آغاز تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی و نوسازی در بجنورد
بجنورد – شهردار بجنورد از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی و نوسازی خبر داد. به گزارش انتهاج، مهندس هادی زارعی با اعلام این خبر گفت: تمامی عوارض ساختمانی شامل تراکم، عرصه ورود به محدوده مشمول تخفیف ۳۰ درصد به شرط پرداخت نقدی خواهد شد. وی اظهار کرد: این تخفیفات در مورد جرایم پرداختی کمسیون ماده ۱۰۰، کمسیون ماده ۷۷، نقل و انتقال، چکهای سر رسید نشده، چکهای برگشتی و پروندهای توافقی اعمال نخواهد شد. شهردار بجنورد با بیان اینکه عوارض قبوض نوسازی اعم از بدهی سالهای گذشته و حال نیز از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد، افزود: شهروندانی که تاکنون ... ادامه مطلب
آغاز نهضت جهادی شهرداری بجنورد در محلات کم برخوردار
بجنورد – شهردار بجنورد گفت: توجه به مناطق کم برخوردار هدف مدیریتی شهری است در همین راستا نهضت جهادی شهرداری بجنورد در محلات کم برخوردار آغاز شده است. به گزارش انتهاج، مهندس هادی زارعی در آیین آغاز نهضت جهادی شهرداری بجنورد برای محلات کم برخوردار با اشاره به اینکه نهضت جهادی شهرداری در ۲فاز در سطح شهر در محلات ناظر آباد و صادقیه اجرا می شود، اظهار کرد: طی ۲۰ روز استقرار ماشین الات، نیروهای متخصص به شرط مساعد بودن شرایط جوی چهره این مناطق را دگرگون خواهیم کرد. وی افزود: جانمایی و احداث زمین ورزشی، فضای سبز، نخاله برداری ... ادامه مطلب
راه اندازی دبیرخانه شهرسازی الکترونیکی در بجنورد
بجنورد – شهردار بجنورد از راه اندازی دبیرخانه شهرسازی الکترونیکی در بجنورد به عنوان اولین گام در تحقق شهر هوشمند خبر داد. به گزارش انتهاج، هادی زارعی در آیین افتتاح دبیرخانه شهرسازی الکترونیکی گفت : این اولین گام شهرداری در راستای تحقق شهر هوشمند و تامین زیرساخت های اجرای طرح میز خدمت الکترونیک است. وی با بیان اینکه اجرای خدمات الکترونیک یک پارچه سازی شهرسازی با پشتیبانی شورای اسلامی شهر و همت تلاش پرسنل شهرداری در سه گام طراحی و اجرا شده است، افزود: گام اول اجرای ممیزی املاک به ظرفیت ۲۶۰۰خانوار در سطح منطقه یک انجام گرفت و کلیه ... ادامه مطلب
برای برون رفت ازمشکلات نیازمند تقویت روابط بین دستگاهی هستیم
بجنورد – شهردار بجنورد گفت: برای برون رفت از مشکلات نیازمند تقویت روابط بین دستگاهی هستیم. به گزارش انتهاج، مهندس زارعی درجلسه ای که با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و معاونین این شرکت دردفتر شهردار برگزار شد، برضرورت حفظ تعاملات بین دستگاهی تاکید کرده و با برشمردن چالش های شهرداری مرتبط با حفاری ها ، اظهار کرد: شهروندان، شهرداری را مسئول کیفیت درحفاری ها می دانند درحالی که ما مسئولیتی دراین قبال نداریم و برای تاسیسات شهری ، شرکت آب و فاضلاب مجری مرمت حفاری است ، اما به جهت تسریع درکار متاسفانه نشست آسفالت نیز گریزپذیرنیست و ما ... ادامه مطلب
ایجاد دبیرخانه دائمی ترافیکی شهر در بجنورد
بجنورد – شهردار بجنورد از ایجاد دبیرخانه دائمی فرهنگ سازی ترافیکی شهر با موضوع ” بجنورد پاک ” خبر داد. به گزارش انتهاج، مهندس زارعی درمراسم رونمایی از این پوستر(لگوی دبیرخانه ) با ابراز خرسندی از تشکیل دائمی دبیرخانه ترافیک شهر، با بیان اینکه عقب ماندگی ما در امر ترافیکی شهر طی 5 سال گذشته به دلیل کمبود منابع مالی و سهم بخشی از بودجه ایجاد شده است، گفت: درحالی که منابع مالی ما از بودجه زیر 5 درصد به امورترافیکی اختصاص می یافت ، نمی توانستیم اجرای امور بزرگ را دراین حوزه انتظار داشته باشیم. وی با اشاره به ... ادامه مطلب
تلاش ۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری بجنورد، در آماده سازی محوطه مسابقات کشتی جام باشگاههای جهان
بجنورد – شهردار بجنورد گفت : طی دو هفته گذشته بیش از ۵۰۰ نفر از پرسنل فضای سبز شهرداری به صورت ۲۴ساعته، در آماده سازی محوطه مسابقات کشتی جام باشگاههای جهان در دانشگاه دولتی کار کردند. به گزارش انتهاج، مهندس زارعی اظهار کرد: تسطیح و آماده سازی ۴0هزار مترمربع از محوطه دانشگاه، کاشت بیش از ۲هزار گلدان گل همیشه بهار، انتقال و کاشت ۲۰درخت به روش روتبال و بیش از ۸۵۰ کاج و سرو کاشت شده است. وی افزود: علاوه بر فعالیت فضای سبز، کار عمرانی ۴متر مربع موزاییک فرش ، ۵۰۰متر جدول و جوی گذاری، 50هزار مترلکه گیری و ... ادامه مطلب
اختصاص ۶۰ درصد از بودجه شهرداری بجنورد در سال ۹۹ به مدیریت ترافیک و حمل و نقل عمومی
بجنورد – شهردار بجنورد از اختصاص 60 درصد از بودجه شهرداری بجنورد در سال 99 به مدیریت ترافیک و حمل و نقل عمومی خبر داد. به گزارش انتهاج، هادی زارعی در جمع خبرنگاران استان خراسان شمالی به مهمترین اقدامات خود در گام نخست از آغاز دوره مدیریتی اش در مجموعه شهرداری بجنورد اشاره کرد و گفت: توجه به مطالبات مناطق حاشیه نشین، مدیریت ترافیک حمل و نقل عمومی، همچنین جذب سرمایه گذاران به منظور ایجاد درآمد برای این نهاد، از برنامه های در دستور کارم قرار دارند. پیگیری مشکلات و مطالبات مناطق حاشیه نشین وی اظهار کرد: به طور جدی ... ادامه مطلب
لزوم اشرافیت اعضاء شورا به قوانین
بجنورد – به گزارش انتهاج ، علیرضا ایزدی در پاسخ به اظهار نظر بهمن جباری عضو شورای شهر بجنورد مبنی بر اینکه << اگر هیأت تطبیق رای جلسه شورا را قانونی نداند از امروز مسئولیت مدیریت شهری به عهده فرمانداری است>> گفت: شایسته است اعضاء شورا قوانین را مطالعه و به آگاهی خود از قوانین و مقررات مختص به شوراها بیفزایند تا با اظهارات مختلف در شرایط کنونی، مردم را وارد تنش و اضطراب نکنند. ایزدی که نمایندگی خراسان شمالی در شورای عالی استانهای کشور را نیز دارد، با تاکید بر اینکه در جلسه اخیر شورای شهر بجنورد در خصوص ... ادامه مطلب
جلسه فوق العاده امروز شورای شهر بجنورد بدون مصوبه اعضا بوده است.
بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از مهر، علیرضا باغچقی با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر نمیتوانند از قانون تخطی و بدون مصوبه نسبت به تعیین جلسه فوقالعاده اقدام کنند، اظهار کرد: طبق تبصره ۲ ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی داخلی شورای اسلامی شهر، جلسات فوقالعاده در شورا باید با تقاضای مکتوب پنج نفر از اعضای شورا که به تصویب برسد و یا با توافق هیئت رئیسه شورا برگزار شود. باغچقی با بیان اینکه جلسه فوقالعاده صبح شنبه شورای اسلامی شهر بجنورد با موضوع انتخاب سرپرست شهرداری بجنورد اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: پنج شنبه هفته گذشته ... ادامه مطلب