برچسب: اهدای عضو
اهدای عضو جوان ۲۲ ساله ، جان ۷ بیمار را نجات داد
بجنورد- مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اهدای عضو جوان ۲۲ ساله از اهالی روستای گلی، جان ۷ بیمار نیازمند را نجات داد. به گزارش انتهاج، مهری فرشاد، مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: کبد ، کلیه ها ، قلب و قرنیه های جوان ۲۲ ساله به ۷ بیمار نیازمند، زندگی دوباره بخشید. فرشاد افزود: این جوان دو روز گذشته به دلیل تصادف به مرگ مغزی دچار شده بود و امروز اعضای آن به ۷ بیمار اهدا شد.