برچسب: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی
برگزاری اولین کنگره بین المللی سرطان گوارش در گلستان
گرگان- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سالانه دو هزار و ۸۰۰ نفر در سال در گلستان به سرطان مبتلا می شوند. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا هنرور ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: شعار امسال هفته پژوهش، «پژوهش اثربخش»، فناوری اثرآفرین و رونق تولید» است و چشم اندازی برای دانشگاه ترسیم شده تا در سال ۱۴۰۴ جزو پنج دانشگاه برتر کشور باشیم. وی افزود: سه واحد اچ اس آر (HSR) (واحد تحقیقات حوزه سلامت) تعریف شده و برای بررسی های پژوهشی استان را به دو قسمت شرقی و غربی نقسیم کردیم. هنرور ... ادامه مطلب
راه اندازی فاز یک کشت سلولهای بنیادی
بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، کاوه حجت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در پروژه فاز یک کشت سلولهای بنیادی که با حضور معاون تحقیقات و فناوری ریاست جمهور افتتاح شد، زیر ساختهای تکنولوژی برای تکثیر در فاز دوم آماده میشود.حجت افزود: از این تکنولوژی برای کمک به بیماران نیازمند نظیر بیماران مبتلا به سوختگی و زخمهای پای دیابتی استفاده میشود. او افزود: معاونت تحقیقات و فناوری با هدف توسعه فناوری کشت سلول های بنیادی از این پروژه که توسط هسته فناور در مرکز رشد راه اندازی شده، حمایت خواهد ... ادامه مطلب