چهار هزار و ۲۰۰ دستگاه تراکتور در خراسان شمالی پلاک ندارند
به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا؛بجنورد-ایرنا- رییس اداره فناوریهای نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: چهار هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع تراکتور و کمباین در استان پلاک ندارند و صاحبان این وسایل نقلیه برای دریافت سوخت نیاز به پلاکگذاری دارند.