نماینده ولی فقیه در استان: هفته دولت فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش انتهاج، نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم در هفته دولت، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای خدمت بیشتر به مردم است.
وی با اشاره به جایگاه شهدای رجایی و باهنر در نظام جمهوری اسلامی، افزود: ویژگی‌های این شهدا می‌تواند به عنوان الگویی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین بر لزوم داشتن اخلاص در کار و پرهیز از انجام امور برای تقدیر و تجلیل تاکید کرد.
وی با بیان اینکه مدیران باید کار جهادی را در دستور کار داشته باشند، افزود: شایسته است مدیران ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی مردم باشند.