معاون دانشگاه علوم پزشکی: ۴۵ هزار دُز واکسن دیگر وارد خراسان شمالی شد

به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا؛بجنورد- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ورود ۴۵ هزار دُز واکسن آسترازینکا و سینوفارم به استان خبر داد و گفت: تمامی آنها در میان پایگاه ها و مراکز تجمیعی واکسیناسیون توزیع شده است.