اعلام تعطیلی ادارات استان به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی
به گزارش انتهاج، سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت:با توجه به پیش بینی ها سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش نزولات آسمانی مطابق تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه مدیریت انرژی و موافقت استاندار خراسان شمالی در راستای جلوگیری از کاهش افت فشار گاز و مدیریت مصرف انرژی فردا شنبه ٢٠ بهمن تعطیل اعلام می شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی مجتبی علوی مقدم ضمن درخواست از کلیه شهروندان به منظور کاهش ۲ درجه ای دما در ساختمان ها، کاهش مصرف برق و مدیریت سفر های غیر ضرور افزود: فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه ها فردا بیستم بهمن ماه تعطیل می باشند.
وی افزود:بانک های استان ملزم به برقراری شعب کشیک از ساعت ٩صبح تا١٣ ظهر می باشند.
علوی مقدم همچنین خاطر نشان کرد:کلیه مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاههای خدماترسان و حوزههای بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می دهند.