برگزاری مراسم تقدیر از خیرین توسط آسایشگاه مهر شیروان
به گزارش انتهاج، مهدی کرامتی سرپرست فرمانداری شیروان در مراسم تجلیل از خیرین آسایشگاه نگهداری معلولین ذهنی، حرکتی مهر شیروان که در تالار هنر این شهرستان برگزار شد ضمن تشکر و خداقوت به هئیت امنا و خیرین این مرکز گفت: خیرین شیروانی در کمک و گره گشایی از هم نوعان خود همواره پیشرو و پیشتاز بوده اند و با اهدا و بخشش بخشی از اموال خود در راه خدا گام برمی دارند و جهاد می کنند.
محمد اکبری دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد:
مردم فهیم شیروان بایستی تلاش کنند تا در امر نیکوکاری از روی اخلاص و به دور از ریا گام بردارند و هرکس به نوبه خود سهم خود را در این راه ایفا کند.
علی اکبر آرام رئیس اداره بهزیستی شیروان بیان کرد: امشب جمعی از خیرین از شهرستان و خارج از استان دور هم جمع شدند تا دست به دست هم دهند و گرهی از کار مرکز نگهداری مهر شیروان باز کنند.
محمد محمدزاده قانعی عضو هئیت امنای مرکز مهر شیروان گفت: در این مرکز بالغ بر ۷۰ بچه زیر ۱۴ سال معلول حضور دارند که برخی بدون سرپرست و برخی صاحب سرپرستانی هستند که توانایی نگهداری آنها را ندارند.
محمدزاده ادامه داد: مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت میکند و بعداز این که بچه ها ۱۴سال را تمام کردند به مرکز استان فرستاده و آنجا به ادامه زندگی مشغول می شوند.
وی افزود: این مرکز قابلیت نگهداری از۱۰۰ نفر را دارد و امسال موفق به کسب رتبه یک کشوری شد و از نظر خدمات رسانی، حفظ نظافت و بهداشت در کشور به عنوان مرکز درجه یک شناخته شده است.
در این مراسم خیرین دست به دست هم داده و مبلغی قریب به دو میلیارد تومان طی دو ساعت جمع آوری و به مرکز مهر شیروان تحویل داده شد.