دپوی ۱۵۰ تن شن و نمک برای بازگشایی معابر عمومی بجنورد

بجنورد – معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از دپوی ۱۵۰ تن شن و نمک برای بازگشایی معابر عمومی بجنورد خبر داد و گفت: درصورت برودت، بارش برف و یخ زدن معابر بلافاصله کار یخ زدایی از معابر انجام می گیرد.

به گزارش انتهاج، محمد مهدی خاکشور با اشاره به آماده باش ستاد بحران ( زمستانی ) شهرداری در آستانه فصل سرما، اظهار کرد: ستاد زمستانی شهرداری با برگزاری جلسات متعدد در شهرداری ، تمامی پیش نیازها و تمهیدات لازم برای بازگشایی معابر را اندیشیده است.

وی با اشاره به اینکه کار دپوی ۱۵۰تن مخلوط نمک و شن درسنگ شکن شهرداری انجام گرفته است، افزود: هم اکنون 2 دستگاه ماشین تمام مکانیزه برف روب و یک دستگاه کامیون نمک پاش در شهرداری برای بازگشایی معابر در صورت یخبندان آماده شده است .

خاکشور خاطر نشان کرد : در صوردت ریزش برف اولویت بازگشایی معابر در اطراف مدارس ، دانشگاهها ، بیمارستانها و مراکز پر تردد شهروندان و هسته مرکزی شهر خواهد بود.

وی تصریح کرد : امسال شهرداری در بازگشایی معابر به ورود امکانات و تجهیزات موجود حضور پرقدرت داشته و امیدواریم بتوانیم برای تامین رفاه و امنیت تردد شهروندان در اسرع وقت اقدام به فعالیت نماییم .