۷ کشته و ۳۱ مصدوم در واژگونی اتوبوس مشهد به بندرعباس در کرمان

کرمان – رئیس اورژانس کرمان از جان باختن 7 نفر و مصدومیت 13 نفر، بر اثر واژگونی اتوبوس مشهد به بندرعباس در استان کرمان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سید محمد صابری با اعلام این خبر گفت: اتوبوس مشهد به بندرعباس ساعت ۲ و ۴۳ دقیقه بامداد امروز دچار سانحه رانندگی شد.

وی با اشاره به واژگونی اتوبوس مذکور در کیلومتر ۴۵ محور کرمان به بردسیر، اظهار کرد: در این سانحه رانندگی هفت نفر جان خود را از دست دادند که دو نفر آنها مرد و پنج نفر هم زن با رده سنی حدوداً ۱۸ تا ۶۰ سال هستند.

رئیس اورژانس کرمان با بیان اینکه بر اثر واژگونی اتوبوس ۳۱ نفر هم مصدوم شدند، افزود: از این تعداد ۲۹ نفر به بیمارستان‌های شهید باهنر، حضرت فاطمه (س) و سیدالشهداء اعزام و دو نفر در محل حادثه درمان سرپایی شدند.

وی از اعزام شش تیم فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داد و افزود: حال دو نفر از مصدومان انتقالی وخیم است.