کشف بیش از ۲۸۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در سمیرم

سمیرم – فرمانده انتظامی سمیرم از کشف بیش از دو هزار و ۸۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در سمیرم، خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ دوم سهراب قرقانی گفت: مأموران این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی سمیرم در بازرسی از دو دستگاه نیسان، یک دستگاه سواری پیکان و سواری پژو ۴۰۵ بیش از دو هزار و ۸۰۰ کیلوگرم چوب بلوط و ۵۰۰ کیلوگرم ذغال کشف و ضبط شد.

وی ارزش این محموله را بیش از ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص ۵ نفر دستگیر و پرونده آنان برای بررسی بیشتر به مراجع قضائی شهرستان ارسال شد.

رئیس پلیس سمیرم اظهار کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن تماس ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.