چهلم شهادت سردار سپهد سلیمانی و همرزمانش در یزد گرامی داشته شد
یزد- مراسم چهلم شهادت سردار سپهد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور خانوادههای شهدا و نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه یزد، مردم و مسئولان در مسجد امامشهر یزد برگزار شد.
به گزارش انتهاج، در این مراسم بر تکلیف مبلغان دینی و رسانههای گروهی برای ایجاد روحیه عزت، ایستادگی و ولایتمداری در جامعه و بین نسل جوان و آشنایی آنها با مکتب و فرهنگ شهادت تاکید شد.
برپایی نمایشگاه کتاب ، عکس و مسابقات از برنامههای جانبی این مراسم بود.