شما اینجا هستید

اخبار » پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی به دکتر قالیباف

به گزارش انتهاج ، دکتر سید محمد پاکمهر در پیامی نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

انتخاب حضرتعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی  دلالت بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن برادر عزیز برای نقش آفرینی‌های موفق در این سنگر خطیر و راهبردی  و نشانه همبستگی و اتحاد نیروهای انقلابی مجلس در راستای حرکت جهادی و تلاش نمایندگان منتخب ملت برای توسعه و پیشرفته نظام می باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تجارب ارزنده و گرانقدر جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در فرماندهی نیروی انتظامی  و شهرداری تهران به همراه تقوا ، ایمان و عملکرد انقلابی و جهادی، گنجینه ارزشمند و  مطمئن و راهگشایی است که می‌تواند موجب حرکت پرشتاب مجلس شورای اسلامی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به ویژه در انجام وظیفه قانونگذاری و نظارتی مجلس با رعایت انصاف شود.

توفیقات جنابعالی و همکاران عزیز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و منویات مقام عظمای ولایت را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

سید محمد پاکمهر

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان