واکنش سازمان ملل به بازگشایی سفارت ایران در عربستان: برای منطقه مفید است

«استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشایی سفارت ایران در عربستان سعودی گامی مثبت در منطقه است، گفت: فکر می‌کنم، هر زمان دو کشور، بخصوص دو کشور با نفوذ زیاد در آن منطقه–در خلیج (فارس)–در گفت‌وگوی صریح و سازنده هستند، برای منطقه مفید است.