شما اینجا هستید

اخبار » هشدار قاضی القضات خراسان شمالی، جعفری: تبلیغات نابجا در حمایت از سرمایه گذاری، فریب افکار عمومی است

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام اسد الله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در حاشیه چهارمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی،هشدار داد: کارگروه های مرتبط با کار تولیدی و سرمایه گذاری در استان از صدور مصوبات بدون ضابطه و فاقد ضمانت اجرایی لازم و یا خارج از اراده و اختیارات قانونی اجتناب کنند.

حجت الاسلام جعفری، با تأکید بر ضرورت اجرای دقیق و بموقع مصوبات ستاد استانی، از کلیه دستگاه های عضو خواست ضمن رعایت این موضوع، پیشنهادات و راهکارهای لازم را در زمینه رفع موانع تولید و نیز حمایت از سرمایه گذاری ارائه کنند.

وی همچنین با انتقاد جدی از تصویب مصوبات بی حاصل و مغایر با مقررات قانونی در برخی کمیته ها و کارگروه های فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری و ضمن هشدار جدی به دست اندرکاران این کارگروه ها، از برخورد قضایی با اینگونه موارد خبر داد.

رئیس ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، در ادامه، اقدامات تبلیغاتی نابجا در حوزه حمایت از سرمایه گذاری را نوعی فریب افکار عمومی دانست و گفت: در شرایط فعلی اقتصادی، رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری های مشروع، صرفا با شعار و کار تبلیغاتی و عوام فریبانه محقق نخواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: مسئولین امر باید ضمن توجه جدی به این موضوع، در سال رونق تولید، بطور عملی و واقع بینانه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و دغدغه های دستگاه قضایی در حوزه تولید و سرمایه گذاری را درک کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان