نماینده بجنورد: ادارات قانون سه درصد استخدام معلولان را رعایت نمیکنند
به گزارش انتهاج، نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال از مهمترین دغدغه های معلولان است و متاسفانه دستگاه های اجرایی قانون سه درصد استخدام معلولان را رعایت نمیکنند.