شما اینجا هستید

اخبار » نجات بانوی کوهنورد ۳۸ ساله درارتفاعات آدرشک مهریز
گروه : اخبار , يزد

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از نجات بانوی کوهنورد ۳۸ ساله که از ناحیه مچ پا در ارتفاعات آدرشک آسیب دیده بود توسط تیم امداد و نجات کوهستان مهریز خبر داد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حمیدرضا باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت : شب گذشته ساعت ۱۹:۴۰ بنا به اطلاع مردمی مبنی بر حادثه در ارتفاعات ادرشک مهریز بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان مهریز به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت : در این حادثه یک بانوی کوهنورد ۳۸ ساله که از ناحیه مچ پا دچار آسیب شده بود، امدادگران و نجاتگران هلال احمر پس از جستجو و روئیت در مسیر برگشت قله میل فرنگی منطقه آدرشک و پس از اقدامات اولیه درمانی و سرم تراپی و آتل پای مصدوم و فیکس کردن در بسکت به پایین کوه انتقال دادند.

باقری عنوان کرد : پس از انتقال به مکان امن و پایین کوه مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا مهریز انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۰۰:۴۰ بامداد امروز به پایان رسید خاطرنشان کرد : ضمن قدردانی از امدادگران و نجاتگران هلال احمر که همیشه در همه جا آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند، از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر حادثه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن موقعیت را به ندای امداد ( تلفن سه رقمی) ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند و راهنمایی‌های اولیه را برای کمک به مصدوم تا حضور امدادگران دریافت کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان