شما اینجا هستید

اخبار » مراجعه بیش از ۷ هزار نفر با ظن ابتلا به بیماری کرونا به مراکز درمانی گلستان

گرگان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از مراجعه بیش از ۷ هزار نفر با ظن ابتلا به بیماری کرونا به مراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، عبدالرضا چراغعلی در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به فعالیت ۳ هزار تخت بیمارستانی در این استان اظهار کرد: اوج مراجعه شهروندان به بیمارستان های گلستان برای درمان کرونا شنبه گذشته بود که با نظر پزشکان و کادر درمانی ۲۰۰ نفر بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۳۸۰ نفر با ظن ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری‌ هستند، افزود: تاکنون مرگ ۳۱ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در گلستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به تجهیز چند نقاهت‌خانه برای درمان بهبودیافتگان کرونا در استان، خاطر نشان کرد: این مکان ها با استقرار پزشکان متخصص از عصر امروز به چرخه خدمت بهداشت و سلامت استان اضافه می شوند.

چراغعلی در خصوص بیمارستان صحرایی نیز گفت: سپاه نینوای گلستان آمادگی خود را برای ساخت این بیمارستان اعلام کرده که در صورت ضرورت و با تایید وزارت بهداشت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این مرکز درمانی راه اندازی خواهد شد.

دبیر شورای تامین گلستان همچنین بر ضرورت اجرای مصوبات و ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌ها برای مهار کرونا تاکید کرد و گفت: تعطیلی و مسدود شدن مسیرهای ورودی به استان از جمله این مصوبات است که باید اجرا شده و با خاطیان براساس قانون برخورد خواهد شد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان