فرشته مرگ در شهرستان شیروان دستگیر شد

به گزارش انتهاج سردار مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فروشنده مشروبات الکلی مرگباری که منجر به کشته شدن 7 شهروند خراسان شمالی شد خبر داد.

مظاهری اظهار داشت: پیش از این 7 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی مرگبار در شهرستان “بجنورد” فوت کردند و دستگیری 2 نفر از عاملان اصلی توزیع این مشروبات، در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود : با شناسایی محل اختفای این فرد و با هماهنگی مقام قضائی متهم اصلی در شهرستان “شیروان” دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.

مظاهری خاطر نشان کرد : در بررسی پرونده متهم مشخص شد، این فرد در فوت تعداد زیادی از مصرف کنندگان مشروبات الکلی مرگبار و ساخت و توزیع آن نقش داشته است.