شما اینجا هستید

اخبار » راه اندازی کلنیک غربالگری بیماری های واگیردار در قزوین

قزوین – مدیر مرکز مدیریت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از راه اندازی کلنیک غربالگری بیماری های واگیردار برای تشخیص بهنگام کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، هاشم علیجانی با اعلام این خبر گفت: کلنیک غربالگری بیماری های واگیردار در مراکز خدمات جامع سلامت در معلم کلایه، آب گرم، آوج، رازمیان، دانسفهان، اسفرورین؛ ضیاآباد و خرم دشت، به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش مراجعان است.

وی اظهار کرد: در روز های آینده نیز پس از حل مشکل نیرو و تشخیص کمیته دانشگاهی، در سایر نقاط استان قزوین این کلینیک ها راه اندازی خواهد شد و مراکز دیگری به این لیست اضافه می شود .

علیجانی افزود: افراد با علائم لرز، گلو درد و سرفه به همراه تنگی نفس همراه با تب و یا بدون تب، همچنین افراد با علائم بیماری تنفسی شدید، در سطح اول به این مراکز مراجعه کنند.

مدیر مرکز مدیریت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطر نشان کرد: در این کلنیک ها پزشک، در صورت نیاز بیمار را به بیمارستان ارجاع می دهد.

علیجانی همچنین از فعالیت ۹۰ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در استان قزوین خبر داد.

گفتنی است، ۱۷۸ شهروند قزوینی به بیماری کرونا مبتلا شده و ۱۱ تن نیز بر اثر این بیماری جان خودشان را از دست داده‌اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان