دومین سمینار آموزشی با هدف آگاه سازی از مبانی حقوقی و فنی تنظیم قرارداد ویژه  شاغلان صنعت ساختمان  برگزار شد

یزد_مجید شایقی دبیر اجرایی جامعه اسلامی کارگران استان یزد از برگزاری سمینار آموزشی  با هدف آشنایی فعالان صنعت ساختمان از قوانین و‌مقررات ساختمان، مزایای انعقاد و تنظیم قراردادهای جامع  همچنین جلوگیری از اختلافات احتمالی بین مجریان و کارفرمایان خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران استان یزد، بر اساس همکاری حوزه معاونت آموزشی جامعه اسلامی کارگران ساختمانی استان یزد با انجمن صنفی کارگران ساختمانی دومین سمینار آموزشی با تدریس و ارائه حوزه ی معاونت آموزشی این تشکیلات کارگری  در محل سالن آمفی تاتر دانشگاه پیام نور  و با مشارکت بیش از 200 نفر از شاغلان و فعالان حوزه صنعت ساختمان برگزار شد.
وی افزود: موضوعاتی که در این سمینار مطرح شد آموزش اصول و مبانی حقوقی و امور فنی قرارداد نویسی در امور اجرایی ساختمانی بود.
دبیر اجرایی جامعه اسلامی کارگران استان یزد ضمن سپاسگذاری از هیات مدیره انجمن صنفی استادکاران و اتحادیه های صنفی مرتبط با صنعت ساختمانی در  اطلاع رسانی و برپایی این سمینار عنوان کرد: آگاه سازی و گسترش مبانی حقوقی به منظور افزایش رضایتمندی جامعه از روند اجرایی ساخت و ساز ها و کاهش اختلافات احتمالی بین مجریان، استادکاران، پیمانکاران و مالکان ساختمانی از مهم ترین اهداف این دوره از سمینار های آموزشی می‌باشد.