دولت سیزدهم یک انقلاب زیست محیطی در هرمزگان به راه انداخت

بندرعباس – ایرنا – استاندار هرمزگان گفت: طی ۲ سال انتهایی دولت قبل تنها ۱۰۰ هزار درخت در این استان کاشته شد اما فقط سال گذشته ۲ و نیم میلیون اصله درخت در این خطه کاشته شد که می توان آن را انقلاب و نهضت زیست محیطی دولت سیزدهم در هرمزگان دانست.