تعطیل نشدن هیچ یک از واحدهای تولیدی خراسان شمالی براثر وقوع ویروس کرونا

معاون صنعتی و معدنی سازمان صمت خراسان شمالی گفت: هیچ یک از واحدهای تولیدی این استان بر اثر شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده اند.

به گزارش انتهاج، رضازاده بیان کرد: حتی بر اثر شیوع این ویروس، واحدهای تولیدی فعال در استان، به حالت غیرفعال نیز درنیامده اند.

وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، کارخانه ای همچون کارخانه الکل آساک در فاروج نیز آغاز به کار کرد، ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، برخی از این واحد ها فعال و برخی نیز خط تولیدی را تغییر و یا به خط تولید خود برای تولید محصولاتی همچون ماسک اضافه شده اند.

رضازاده همچنین تعداد واحد های صنعتی در استان را 250 واحد بر شمرد که در زمان شیوع کرونا نیز در حال فعالیت هستند.

این مقام مسئول تعداد واحدهای تولیدی غیرفعال در استان را 100 واحد بیان کرد که این واحدها قبل از شیوع این ویروس نیز غیرفعال بودند.