شما اینجا هستید

اخبار » تامین سوخت سرویس مدارس

قزوین – وزیر آموزش و پرورش گفت: با تمهیدات انجام شده سوخت سرویس مدارس را تامین می کنیم تا مشکلی در جابجایی دانش آموزان ایجاد نشود.

به گزارش انتهاج، محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران در خصوص تامین سهمیه بنزین مدارس اظهار کرد: موضوع تامین سوخت بنزین سرویس مدارس به وزارت نفت و کشور و ستاد سوخت منعکس شده و سازمان برنامه و بودجه بررسی کرده و تمهیداتی متناسب با مسافتی که طی می کنند اندیشیده تا سهمیه سوخت داده شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دوره یادگیری نسل ما دوره ابتدایی و پیش دبستانی است که شخصیت اصلی آنها شکل می گیرد ، افزود : رسالت آموزش و پرورش این است جریان یادگیری را به گونه ای سامان دهد که درک آنها از خود و جامعه عمیق تر و دقیق تر باشد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه سند تحول با تعریف ۶ زیرمجموعه اساسی و علمی بدنبال تغییر از حافظه محوری به سمت درک محوری و فهم درست از زندگی است ، خاطر نشان کرد : تلاش می شود که در هر یک از حوزه های منابع مالی، نیروی انسانی و نظام ارزیابی، فضای آموزشی و برنامه درسی و تجهیزات تحول لازم پیش بینی شود.

وی در خصوص آموزش معلمان برای اجرای سند تحول هم گفت: در سالهای گذشته برای مدیران به طور خاص و همکاران فرهنگی در سراسر کشور دوره آموزشی برگزار شده هرچند به نظر می رسد همچنان نیازمند گام های جدی تری هستیم و باید هدف گذاری ها دقیق تر شود و مشخص کنیم محصول نهایی سند در مدرسه چیست تا برای تحقق شاخص ها برنامه ریزی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه نهادها بتوانیم این تحول را که از حافظه محوری به مفهوم اصلی تربیت و درک محوری است سازماندهی کرده و مسایل را پیش ببریم.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان