بانوان یزدی در لیگ برتر ووشو جوانان کشور درخشیدند
یزد_ به گزارش پايگاه خبری تحلیلی انتهاج یزد، مبینا مهرابی، فاطمه یاوری، فاطمه نوروزی و مها طالبی چهار بازیکن یزدی تیم بندر ماهشهر با درخشش خود عامل برتری این تیم در لیگ برتر ووشو جوانان کشور شدند و بر سکوی سوم این لیگ ایستادند.
این چهار ووشو کار یزدی که به عنوان بخشی از تیم بندر ماهشهر در مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان کشور شرکت کردند، با کسب مقام سوم این مسابقات خوش درخشیدند.
در مسابقات لیگ برتر ووشو جوانان تحت عنوان جام جزایر سهگانه ایرانی تیمهای سپاهان، بهمن پارس مشهد و بندر ماهشهر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.
یادآور میشود؛ فاطمه شبانزاده، سارا پوراسماعیلی، زینب دشتآبادی و معصومه کهدویی چهار ووشوکار یزدی دیگر بودند که در قالب همین تیم در مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان کشور حضور یافتند و با همت و تلاش بیوقفه خود مدال برنز این مسابقات را از آن خود کردند.
لازم به ذکر است؛ این بازیکنان با مربیگری زینب معشوری از مربیان برتر استان یزد در این مسابقات شرکت کردند و برای تیم خود مقام سوم را به ارمغان آوردند.