شما اینجا هستید

اخبار » بازدید فرماندار و مسئولان شهرستان بافق از روستاهای این شهرستان

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، سید مهدی طلائی مقدم در ابتدا از روستای گزستان و هریسک علیا بازدید کرد و پس از گفتگو و بیان درخواست های دهیار و اعضای شورای روستای گزستان و هریسک علیا بابت مرمت قنات و تکمیل لوله گذاری آب کشاورزی، تأمین برق زمین چمن، احداث مخزن ذخیره آب شرب، بهسازی ورودی روستا، بهسازی مسیر سیلاب و مرمت کانال های گاز روستا و پیگیری ادغام دو روستای گزستان و هریسک علیا قول پیگیری و مساعدت لازم را داد.

فرماندار بافق در ادامه از روستای سیدآّباد از توابع دهستان کوشک بازدید کرد و در خصوص روشنایی ورودی روستا، مرمت و بهسازی قنات روستا ، بهسازی کانال های آب کشاورزی ، تکمیل پارک کودک و سنگفرش محوطه اطراف برج روستا، واگذاری زمین با کاربری ورزشی و پرداخت تسهیلات جهت احداث بوم گردی ضمن هماهنگی با مسئولان مربوطه قول مساعدت داد.

طلائی مقدم در پایان به روستای کوشک رفت و ضمن بازدید از روستا بابت واگذاری زمین با کاربری تجاری و کارگاهی به متقاضیان و کارآفرینان روستا ، بهسازی و مرمت قنات روستا، بهسازی خط انتقال، تکمیل پروژه پارک کودک روستا و احداث سالن و مجموعه ورزشی کوشک مساعدت لازم را با هماهنگی بخشداری مرکزی و ادارات مربوطه را انجام داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان