شما اینجا هستید

اخبار » انهدام ۴۶ باند و کشف ۳ تُن انواع مواد مخدر در لرستان

خرم‌آباد – فرمانده انتظامی لرستان از کشف حدود ۳ تُن انواع مواد مخدر در این استان طی سال‌جاری خبر داد و گفت: میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش داشته است.

به گزارش انتهاج سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و پیگیر با مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته توسط همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

وی با بیان اینکه از این باندها ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۴ قاچاقچی دستگیر و ۳ خودرو حامل مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال در محورها و نقاط آلوده و در سطح خرده فروشی حدود ۳ تُن انواع مواد مخدر کشف کرده ایم، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۴۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را طی امسال منهدم کرده ایم، گفت: همچنین ۴۸۳ طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی به اجرا درآمده که در این بخش ۴ درصد افزایش عملکرد داشته ایم.

وی یادآور شد: ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر و ولگرد دستگیر کرده ایم که در این حوزه نیز میزان دستگیری ها ۴ درصد افزایش یافته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان