افتتاح ۲۶۲ پروژه عمرانی روستایی در شهرستان اسلامشهر
تهران – 262 پروژه عمرانی روستایی در شهرستان اسلامشهر با حضور دكتر اميد معاون روستايی رئيس جمهور به مناسبت گرامیداشت دهه فجربهره برداری گردید.
به گزارش انتهاج ، محمد رضا زمانی رئیس اداره راهداری شهرستان اسلامشهر با اشاره به سفر آقای اميد، معاون روستايی رئيس جمهور به شهرستان اسلامشهر گفت: طی این سفر پروژههای روكش محورهای روستايی کلنگ زنی و احداث دستك های زير گذرهای بهمن آباد و رضي آباد در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با همکاری و مساعدت مرسلپور فرماندار اسلامشهر و معاونين فرمانداری شهرستان اسلامشهر اعتباري بالغ بر پانزده ميليارد ريال در خصوص احداث دستكهاي زيرگذر محور هاي روستايي بهمن اباد و رضي اباد صرف شد.
محمد زمانی تصریح کرد : اعتباري به ارزش يكصدو سي و چهار ميليارد ريال براي روكش و بهسازي محورهاي روستايی از اعتبار، ماليات بر ارزش افزوده روستاهای فاقد دهياری اختصاص داده شد، كه توسط دكتر اميد، معاون روستايی رئيس جمهور و سر کار خانم پرندوار مدير كل روستايی استانداری تهران و مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، معاونين و مديران و مسئولان شهرستانی افتتاح و كلنگ زنی شد.
زمانی یادآور شد: در ادامه سفر دكتر اميد و هيات همراه از روستاي حسن آباد خالصه بازديد و پروژه ساختمان دهياري، آتش نشاني و پست بانك افتتاح گردید.
رئیس اداره راهداری شهرستان اسلامشهر بیان کرد: طی سفر دکتر امید به شهرستان اسلامشهر، از نمايشگاه محصولات توليدي صنايع واقع در روستاها بازديد بعمل آمد.