شما اینجا هستید

اجتماعی » آماده باش ۱۱۰ اکیپ راهداری برای بازگشایی محورهای برف گیر اردبیل

اردبیل – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱۰ اکیپ راهداری به منظور ارائه خدمات به مسافران، برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش انتهاج، علی رحمتی با اشاره به اینکه ۱۱۰ اکیپ راهداری در گردنه‌ها و مسیرهای مواصلاتی مختلف استان اردبیل مستقر هستند، اظهار کرد: مشکلی از لحاظ ذخیره سازی شن و نمک در انبارها و راهدارخانه‌های استان وجود نداشته و در سال جاری ۲۰ هزار تن شن و نمک خریداری گردیده است.

رحمتی با بیان اینکه بیش از ۴۳۰ نفر برای ارائه خدمات راهداری در محورهای مواصلاتی در تلاش هستند، افزود: در حال حاضر ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و ۱۱۰ اکیپ راهداری برای بازگشایی محورها و نمک پاشی و شن پاشی استقرار یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش راهداران تمامی محورهای استان اردبیل باز بوده و ترددها برقرار است، خاطر نشان کرد: از روز گذشته بارش برف و باران در مناطق مختلف استان به خصوص در گردنه‌های کوهستانی شدت گرفته و عوامل راهداری برای خدمات رسانی به همشهریان و مسافران در آماده باش کامل به سر می‌برند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، یادآور شد: از عموم مردم تقاضامندیم تا در صورت انجام هر گونه سفر، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ مجهز نموده و با توجه به نکات ایمنی و برخورداری از سرعت مطمئنه به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذارند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان