شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از ۲۵۱ طرح در ایلام با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور

ایلام – استاندار ایلام از بهره برداری از ۲۵۱ طرح و پروژه با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان در استان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش انتهاج، قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مردم هلیلان با حضور دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توجه به تجربیاتی که در طول دولت‌های گذشته داشته‌ام، دولت تدبیر و امید کارهای بسیار بزرگی در استان صورت داده است بطوریکه امسال بالای ۱۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه از کشور سرمایه گذاری انجام شده است.

وی به خدمات ارزشمند دولت در منطقه هلیلان اشاره کرد و افزود: در این میان اعتبارات خوبی به هلیلان تخصیص داده شده است که امیدواریم شهرستان شدن هلیلان نقطه عطفی در امر توسعه این منطقه باشد.

وی از اتمام کار پمپاژ داجیوند تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: برای پمپاژ آب از منابع سیل اعتبارات خوبی اختصاص داده‌ایم که امسال موضوع پمپاژها تمام شود و کسری آن را نیز تأمین خواهیم کرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع تبدیل دهستان آسمان آباد به بخش اشاره و خاطر نشان کرد: به شدت دنبال ارتقاء آسمان آباد هستیم ولی باید مقدمات و زمینه آن هم ایجاد شود و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان