شما اینجا هستید

اخبار » ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تزریق می‌شود
۱۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تزریق می‌شود

۱۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی تزریق می‌شود استاندار خراسان شمالی گفت: در دومین سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان، مبلغی معادل ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف تزریق می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد علی شجاعی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست هماهنگی سفر رئیس‌جمهور به استان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده با شرکت‌ها و بانک‌ها، مبلغ ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین مالی طرح‌ها در بخش‌های مختلف استان در جریان این سفر مورد تصویب قرار می‌گیرد.
رئیس‌جمهور برای سفری ۲ روزه به خراسان شمالی می‌آید+برنامه‌ها‌یکشنبه؛‌ سفر روحانی و هیئت دولت به خراسان شمالیطرح ایجاد منطقه آزاد تجاری خراسان شمالی در سفر رئیس‌ جمهور تصویب می‌شودوی افزود: این مبلغ بیش از ۱۰ برابر بودجه سالانه تملک دارایی استان است و امیدواریم هزینه‌ها و اعتبارات سفر موجب رشد و توسعه بیش از پیش استان شود. با اجرای این مصوبات استان می‌تواند حرکت کرده و پذیرای بخش خصوصی باشد.
استاندار خراسان شمالی در تبیین و تشریح برنامه‌های این سفر نیز ادامه..

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از تسنیم، محمد علی شجاعی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست هماهنگی سفر رئیس‌ جمهور به استان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده با شرکت‌ها و بانک‌ها، مبلغ ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین مالی طرح‌ها در بخش‌های مختلف استان در جریان این سفر مورد تصویب قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور برای سفری ۲ روزه به خراسان شمالی می‌آید+برنامه‌ها‌یکشنبه؛‌ سفر روحانی و هیئت دولت به خراسان شمالیطرح ایجاد منطقه آزاد تجاری خراسان شمالی در سفر رئیس‌ جمهور تصویب می‌شود

وی افزود: این مبلغ بیش از ۱۰ برابر بودجه سالانه تملک دارایی استان است و امیدواریم هزینه‌ها و اعتبارات سفر موجب رشد و توسعه بیش از پیش استان شود. با اجرای این مصوبات استان می‌تواند حرکت کرده و پذیرای بخش خصوصی باشد.

استاندار خراسان شمالی در تبیین و تشریح برنامه‌های این سفر نیز ادامه داد: سفر رئیس‌جمهور در روز یکشنبه ۲۳ تیرماه و حضور در ورزشگاه شهدای کارگر شیروان آغاز می‌شود.

شجاعی تصریح کرد: پس از دیدار مردمی، نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شده و سپس حجت‌الاسلام روحانی با حضور در بجنورد در جمع مدیران اداری و اعضای شورای توسعه استان می‌یابد.

استاندار خراسان شمالی گفت: هم‌چنین چندین طرح به صورت ویدئو کنفرانس و باحضور رئیس‌جمهور در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سفر رئیس‌جمهور با حضور در نشست خبری و تشریح مصوبات سفر در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران خراسان شمالی پایان می‌یابد.

 

بیشتر بخوانید:

دستگاه اجرایی بدون مصوبه در سفر رئیس جمهور نداشته باشیم

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان