شما اینجا هستید

اخبار » گلزار شهدا اسفراین غبار روبی و عطر افشانی شد

گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم شهرستان اسفراین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه غبارروبی و عطرافشانی شد.

اسفراین- به گزارش انتهاج ، قدیرمحمدیان امام جمعه شهر اسفراین روز پنجشنبه در این مراسم با تاکید بر اهمیت توجه به جایگاه شهدا برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست و همه وظیفه داریم در مسیر ارزش‌های الهی شهدا و آرمانهای امام راحل(ره) حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان افزود: جایگاه شهید و شهادت از دیدگاه قرآن و اسلام بسیار والاست و شهدا بهترین الگو و اسوه در زندگی هستند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که کشور به اشکال مختلف مورد هجمه دشمنان قرار گرفته،  باید با تمام توان از ارزش‌های دینی، فرهنگی و ملی خود دفاع کنیم.

گفتنی است این مراسم که با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار،امام جمعه، مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد؛ حاضرین در این آیین معنوی پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرده و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان