شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان

خرم‌آباد – فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در  استان لرستان خبر داد .

به گزارش انتهاج، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان لرستان رتبه اول در کشفیات سلاح را در کشور دارد، عنوان کرد: قرارگاه مقابله با قاچاق و سلاح غیرمجاز را در لرستان راه اندازی کرده ایم.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن بیان افزایش ۳۸ درصدی میزان کشفیات کالای قاچاق نسبت به سال گذشته، گفت: در ۶ ماهه سال جاری، ۸۶ باند سرقت متلاشی و بیش از ۲ هزار سارق دستگیر شده است

مهدیان نسب با اشاره به کشف ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان و انهدام ۴۴ باند در این رابطه، افزود: امسال ۶۲ فقره قتل در استان داشته ایم، قتل ها چندگونه بوده است، اول اینکه باید مردم را توجیه کنیم که از مدار قانون خارج نشوند. از تقاص گرفتن و خودسرانه عمل کردن جلوگیری کنیم.

وی از افزایش ۸۲ درصدی تعداد قتل ها در لرستان خبر داد و بیان داشت: امسال ۵۹ فقره قتل را کشف کرده ایم.

سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۲۵ درصد افزایش فوتی در تصادفات جاده و شهر داشته ایم اما تعداد مجروحین تصادفات ۱۴ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: در مجموع تصادفات فوتی و جرحی و خسارتی ۱۳ درصد کاهش یافته است.

وی در پایان  ۳ درصد جانباختگان تصادفات کل کشور را به استان لرستان نسبت داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان