شما اینجا هستید

اخبار » کاهش ۲۱ درصدی جرائم خشن در سیستان و بلوچستان

زاهدان – جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کاهش ۲۱ درصدی جرائم خشن در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سردار احمد طاهری ، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار «پلیس هوشمند امین مردم» با اجرای ویژه برنامه های مختلف در سیستان و بلوچستان آغازشده است.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان، اجرای طرح های مردمیاری و ارائه خدمات بهداشتی درحاشیه شهرها، ارائه مشاوره در تمام کلانتری ها و استفاده از مشاوره رایگان، غبار روبی مزار شهدا، سخنرانی در نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان در ستادانتظامی استان و نشست با سران طوایف و ریش سفیدان از جمله برنامه های این هفته است‌.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش پلیس برای فرهنگسازی در کاهش آمار تصادفات گفت: به این منظور قرائت پیام مه در یکی از دبیرستان های دخترانه شهر زاهدان، ملاقات های مردمی و استفاده از پیشنهادات و انتقادات مردم در جهت کاهش آمار تصادفات در دستور کار پلیس در این هفته قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: خوشبختانه در بحث جرایم خشن با اقدامات و حضور پررنگ پلیس و همچنین پرکردن خلاء های موجود شاهد کاهش ۲۱ درصدی جرائم خشن در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم .

سردار طاهری افزود: همچنین طی این مدت ۹۱ درصد سرقت ها در استان سیستان و بلوچستان کشف شده است که این مهم بیانگر تاثیرگذاری اقدامات پلیس در این خصوص بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان