شما اینجا هستید

اجتماعی » کاروان سلامت هلال احمر استان فارس به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند‌

فارس- به گزارش انتهاج به نقل از تسنیم، کامبیز قهرمانی با اشاره به اجرای طرح نذر آب ۲ در جمعیت هلال احمر اظهار داشت: این طرح در دو قالب سلامت محور و معیشت‌محور اجرا می‌شود که استان فارس روستاهای تابعه شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان را پوشش می‌دهند.

وی گفت: کاروان سلامت هلال احمر استان فارس از ۲ شهریورماه در این منطقه مستقر می‌شوند و خدمات تخصصی، عمومی و پیراپزشکی را به مردم محروم شهرستان فنوج ارائه می‌دهند.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با بیان اینکه علاوه بر خدمات تخصصی و عمومی دیگر خدمات بهداشتی و پزشکی نیز به مردم منطقه ارائه می‌شود، افزود: مشاوره‌های بهداشت فردی و محیط، تیمی از روانشناسان و کمک‌های اولیه نیز در این کاروان به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

قهرمانی بیان کرد: در حوزه تخصص نیز متخصصان زنان و زایمان، اطفال، قلب و عروق، تغذیه، رادیولوژی و دندانپزشکی به منطقه محروم فنوج سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند و به صورت رایگان به معاینه و درمان بیماران می‌پردازند.

وی با اشاره به توزیع داروی رایگان در این منطقه نیز گفت: علاوه بر ویزیت رایگان داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس عنوان کرد: در حوزه تامین دارو به ویژه در حوزه زنان و زایمان و تغذیه خیران عرصه سلامت می‌توانند جمعیت هلال احمر را کمک کنند که از این افراد دعوت می‌شود در این امر خیر مشارکت کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان