شما اینجا هستید

اخبار » پلیس مظهر اقتدار و رأفت اسلامی

زاهدان – نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: پلیس باید مظهر اقتدار، رأفت و رحمت اسلامی باشد.

به گزارش انتهاج، آیت الله مصطفی محامی صبح امروز در آئین صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت ناجا به سبزپوشان نیروی انتظامی اظهار داشت: اینجانب حامل پیامِ سلام رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به شما عزیزان خدمتگزار در نیروی انتظامی هستم.

وی افزود: اینجانب در خطبه های نماز جمعه نیز به این موضوع اشاره کردم که محصول مهم نیروی انتظامی حفظ امنیت است و در سایه خدمات شبانه روزی پلیس، نظم و آرامش در مرزها و شهرهای میهن اسلامی برقرار می شود و از خداوند متعال مسألت داریم که بر توفیقات شما در حفظ و ارتقای این نعمت گرانبها بیفزاید.

آیت الله محامی بیان کرد: امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای جوامع انسانی است و در منابع دینی آمده است که از امام معصوم(ع) سوال شد در شب قدر از خداوند چه بخواهیم که ایشان در جواب فرمودند: «عافیت» را و یکی از مصادیق این کلام گهربار، نعمت امنیت است.

وی افزود: امنیت شرط لازم و پایه و اساس پیشرفت جوامع انسانی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دستان توانمند شما سربازان ولایتمدار فراهم می شود تا مردم بتوانند با آرامش و آسایش زندگی و کار کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: تلاش‌ها و زحمات خالصانه کارکنان نیروی انتظامی که به نظام و جامعه اسلامی خدمت می کنند دارای پاداش معنوی بسیار بزرگی است و این خدمتگزاری در استان پهناور سیستان و بلوچستان دارای اجر بیشتری است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و رأفت اسلامی باشد و توجه همزمان به این ۲ مقوله باعث تحکیم رابطه پلیس با مردم و تقویت وحدت و انسجام آنها می شود و اگر اینگونه باشد جامعه، نیروی انتظامی را از خود و همراه خود خواهد دانست و این امر باعث مشارکت عمومی در ارتقای امنیت و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان خواهد شد.

وی گفت: هرچه جایگاه پلیس در بین آحاد مردم مستحکم‌تر شود حمایت مردم نیز از آن بیشتر خواهد شد که این امر ضرورت رعایت اخلاق و مردمداری در عین قاطعیت و اقتدار را بیش از پیش روشن می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در پایان گفت: از همه زحمات و تلاش های خالصانه نیروی انتظامی که سربازان ولایت و خادمان مردم و میهن اسلامی هستند صمیمانه قدردانی می کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون در خدمتگزاری بیشتر به مردم شریف و غیور استان سیستان و بلوچستان را دارم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان