شما اینجا هستید

اخبار » ورود دوهزار و ۲۰۰ زائر پاکستانی اربعین به سیستان و بلوچستان

زاهدان – دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان از ورود ۲ هزار و ۲۰۰ زائر پاکستانی اربعین حسینی در سومین روز فعالیت رسمی این ستاد به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش انتهاج، رضا بختیاری  اظهار داشت: در سومین روز فعالیت رسمی ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان ۲ هزار و ۲۰۰ زائر حسینی از کشور پاکستان و از طریق مرز «میرجاوه» وارد استان سیستان و بلوچستان شدند.

وی با اشاره به اینکه ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان در ۶ حوزه اصلی اطعام، اسکان، حمل و نقل، فرهنگی، بهداشت و درمان و شبکه سازی به این زوار خدمت رسانی می‌کند، افزود: ۱۲ موکب در میرجاوه و ۸ در زاهدان برای پذیرائی و اسکان زائران پاکستانی درنظر گرفته شده است.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این موکب ها ظرفیت پذیرش ۶ هزار زائر را در هر شبانه روز دارند، ادامه داد: خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان شرایط مناسب برای پذیرایی و اسکان این زائران عزیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال ۸۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از مرز «میرجاوه» برای اعزام به کربلا وارد کشور شوند، تصریح کرد: احتمالا طی روزهای آتی و بانزدیک شدن به اربعین حسینی بر تعداد ورودی زوار نیز افزوده خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان