شما اینجا هستید

اخبار » موکب امام رضا(ع) با ظرفیت اسکان ۲ هزار نفر استقرار یافت

مشهد – مدیرکل اداره اوقاف خراسان رضوی گفت: موکب امام رضا(ع) با ظرفیت اسکان ۲هزار نفر و پذیرایی ۱۰ هزار نفر در روز، در کربلا مستقر خواهد شد.

به گزارش انتهاج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، بعد از ظهر پنج‌شنبه در مراسم حرکت کاروان تدارکاتی اربعین حسینی، ضمن بیان اینکه راهپیمایی حسینی جهانی شده و زمینه ظهور تمدن اسلامی را فراهم آورده است، اظهار کرد: خدمت‌گزاران این موکب حسینی، تدارکات لازم را فراهم کرده‌اند و در محل استقرار هم امکان اسکان و هم خدمات پذیرایی، پیش‌بینی شده است و حدوداً شبی ۲هزار نفر، اسکان و روزی ۱۰ هزار نفر، پذیرایی خواهیم داشت.

وی افزود: خدمات پزشکی و درمانی نیز در این موکب ارائه خواهد شد. همچنین حمام و سرویس‌های بهداشتی از همینجا بارگیری شده‌اند که در کنار موکب مستقر می‌شوند.

مدیرکل اداره اوقاف خراسان رضوی تصریح کرد: روزی ۲۰ هزار قرص نان با نانوایی صحرایی پخته می‌شود و هم به اسکان یافتگان در موکب اداره اوقاف خراسان رضوی و هم سایر مواکب، ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدزاده، در خصوص برنامه‌های فرهنگی موکب امام رضا(ع) گفت: ۴۰ نفر روحانی خواهر و برادر برای بحث تبلیغ در موکب امام رضا(ع) و مواکب دیگری که از خراسان رضوی در آنجا مستقر خواهند شد، اعزام می‌شوند و به برگزاری نماز جماعت و دیگر فعالیت‌ها می‌پردازند.

وی ادامه داد: مراسم سخنرانی با حضور سخنرانان شاخص و حلقات معرفت با حضور عزیزان روحانی مستقر در مواکب انجام خواهد شد و باید گفت مجموع عزیزانی که در موکب در کنار بخش اداری ما خدمت‌گزاری می‌کنند، همگی به صورت افتخاری و داوطلبانه ارائه خدمت می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان