شما اینجا هستید

اخبار » مهر، میزبان ۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی

بجنورد- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مدارس استان در سال تحصیلی جدید میزبان بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز خواهند بود.

به گزارش انتهاج به نقل از عصر اترک، عباس سعیدی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموزش شامل پیش دبستانی ها و دانش آموزان سه مقطع ابتدایی، متوسطه ۱ و ۲  هستند.

سعیدی همچنین افزود:در سال تحصیلی جدید امسال در مقایسه با سال گذشته جمعیت دانش آموزان پایه اول استان به تعدادهزار دانش آموز افزایش یافته است که ۶۰۰ نفر از این دانش آموزان پایه اول در شهر بجنورد و ۴۰۰ دانش آموز دیگر در سایر شهرستان ها تحصیل خواهند کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: دانش آموزان استان در سال تحصیلی جدید در دو هزار و ۳۰۰ آموزشگاه (هشت هزار و ۴۰۰ کلاس درسی) درس می خوانند.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۰۰ مدرسه دو نوبته هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۵ هزار نیروی انسانی آماده خدمت به این دانش آموزان هستند که برای سال تحصیلی جدید ۴۰۰ نفر از معلمان نهضت سواد آموزی و حق التدریسی استان برای تدریس در مدارس استان را به خدمت گرفته ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان