شما اینجا هستید

اخبار » مشکل ساز شدن نبود زندان زنان در شهرستان‌ها

بندرعباس – عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: نبود زندان زنان در شهرستان‌ها باعث ایجاد مشکلاتی در استان شده است.

به گزارش انتهاج، ناصر شریفی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری هرمزگان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران تا کنون با وجود تمام مشکلات حافظان با صلابتی برای کشور بوده‌اند.

وی هرمزگان را برای کشور یک استان حساس دانست و تصریح کرد: با وجود اینکه هرمزگان دارای قومیت و مذاهب مختلفی است اما شاهد وحدت مثال زدنی در استان هرمزگان هستیم.

شریفی با بیان این نکته که مردم هرمزگان همواره شکر گذار جمهوری اسلامی هستند اما به واسطه وجود عقب ماندگی تاریخی در این استان نیاز به توجه ویژه‌ای دارد، تشریح کرد: با وجود اینکه استان هرمزگان صنایع مهم و ملی زیادی را در خود جای داده است نرخ بیکاری در استان هیچ توجیهی ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با ذکر این نکته که برای رونق اشتغال در استان هرمزگان باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود، خاطرنشان کرد: رای اخیر دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف بومی پذیری در نیروهای استخدامی دستگاه‌های اجرایی هم‌استانی‌هایم را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه درخواست ما تجدیدنظر در این رای است، اضافه کرد: هیچ شخصی به مبارزه با قاچاق کالا مخالف نیست اما متاسفانه با مرزنشینانی که از این طریق ارتزاق می‌کنند برخورد می‌شود در صورتی که باید با دانه درشت‌های قاچاق کالا مبارزه شود.

شریفی در خصوص اراضی مسکونی که در سنوات گذشته ملی اعلام شده بود، گفت: اعلام شد که روستایی در هرمزگان است و خانواده‌ها بابت خانه‌ای که ۵۰ سال پیش‌ساخته‌اند، باید پول پرداخت کنند که با عدالت اسلامی همخوانی ندارد.

وی عنوان کرد: نبود زندان زنان در شهرستان‌ها باعث ایجاد مشکلاتی در استان شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان